Welcome

Welcome to the web site of the Braeside and Mannofield Community Council. The Council represents the interest of the residents of Braeside, Mannofield and Airhall area of Aberdeen Scotland. You can contact us at bandmcommcouncil@gmail.com

ELECTION 2019 – AGGH

Election time is wi’ us
Faur should I put ma cross?
Fa div a’ wint tae vote for
I’m really at a loss

I’ Tories they hiv Boris
A scruffy lookin’ loon
He wants us oot o Europe
And he wants it pretty soon

Thon Crobyn stands for Labour
Is it him for number 10?
Faur he stands on Europe
Even he disnae seem tae ken

Jo Swinson she’s the Scottish lass
Stay in Europe, she’s emphatic
But most of Britain voted out
Her view’s nae democratic

The SNP well there’s a thought
Divorce frae England’s fit they say
They want independence
But in Europe want to stay

The Green’s is eco friendly
Europes nae the issue
They want us all tae blaw wir nose
Wi’ a bio-degradable tissue

There’s other parties standing
Ravin loony and Let's Get oot
Fit it is THEY stand for
I dinna gie a toot

Oot a’ all my many choices
There’s only one for me to choose
I dinna think a’l cast ma vote
And then I canna lose

No comments

Powered by Blogger.